Friday 9 December 2011

Bik sepraissssssssss...!

Assalamualaikum...
lama gak da tebiar balik blog ni...kang ada lak kata aku ni angat2 tek ayam plak..~ sebenonya life aku 2 -3 menjak ni menjadik sangat la sebok~...hmmm sangat la xlarat nak meng'catch -up' kehidupan aku sebagai wanita bekerjaya!... acececeh...~( ayat xhengat okeh~ kalo yg belom tau or yg belom aku kasik tau...pada tanggal 1 Disember aritu...aku dgn rasmi da kembali pada life aku sebagai seorang jururawat terlatih semula...setelah 4 tahun lebih aku meninggalkan bidang ni...akhirnya i'm back!
Cuma kali nih aku bukan lg begelar 'STAFF NURSE'...tp..SENIOR STAFF NURSE...hmmm pangkat beso sket responsibiliti pon ayokkk xhengat punya berat...bayang la da la lama aku tinggalkan bidang nih...masuk2 da kena incharge wad...vip lak tuh...nasib kena wad lama...banyak doktor yg kamceng2 dulu pon ada lagik..~ so xrasa lost sgt la....cuma penyebab stress aku nih...nak update balik sistem2 baru yg diowg kasik sepanjang ketiadaan aku kat sana....banyaaaaakkkkk tuh!segala macam benda nak update sebab next audit will be early next year!!! mampukah??~~~~ kalo aku bule perform... so in the next 6 month jd plak 'SISTER'! doakan aku kengkawan!

Dah la muak aku citer pasal keja nih...nak stori pasal yg suprise sangat la nih!!!
Smalam balik dr keja beria betul en. suami suroh g tuko baju tolong dia betul kan mesin basuh...yg kita nih..nampak pc layan fb dulu...br g mandi2 pastuh ...yg dia xpuas ati asal xperasan2 bini aku ni agaknya.. naik la p turut konon...kluar bilik air nampak ada paper dok tampak kat lemari baju....pegi check.... omg! e- ticket da...citer ombak rindu lagik!~ ayohhh! manyak lomantik ini olang!~ luv u lah! tersengih jer dia cakap 'bie tau sayang nak tengok citer nih kannn???' cair beb! maka malam tuh kluar la kami bepoya2 di pawagam jusco tun husin onn....citer best...tetambah abg ensem aku belakon..lagik la syok....
hmmm okeh la nak kuar da...hb da balik nak g survey mesin basuh yg da rusak tuh plak...jumpa lg...daaaaaaaaaaaaa

1 comment:

kak cahaya said...

hahhhh!!!... terpaksa aku memeandam rasa nk tgk abg aaron belakon... mm tggu kuar astro first aje la... lagi plak dah kene kuarantin ni..mmmm lagi ler tak menjamah.. huk huk huk..nak jugakkkk!!!!