Friday 25 November 2011

It's me! a year after......~

Assalamualaikum....
pergh ~ makan tahun br nak update...lama gila..usha2 owg punya blog br la menggigihkan diri ingat balik aper pasword blog aku nih...
Banyak benda yg aku nak share sepanjang proses pengeraman ni belaku...
1~ me n my family dah balik for good kat mesia pada awal tahun harituh... (actually aku n sofia jer...then mr hubby join us end of may 2011...) perasaanyer sgt sedih...mau x..tinggal kawan2 yg banyak bekongsi suka n duka..and the worst part is..mr hubby...
2~ opsss ada new productions in the house...Mr Aidil Haris Bin Md Shuhazlly..
made in uk..born in malaya...on 3/3/11 (lg 2 ari papa nak balik malaya)@ 6.56pm with 3.23kg..cute n healthy baby boy...and this is the reason why kena blk dulu... 3~ Kitaowg da duduk umah senirik...insyaallah da bule adapt semula life kat mesia nih... 4~ I'm getting the job! waahhh ~ after 4 years tinggalkan duania nursing..i'm back!.. nerbes beb..mampukah???? insyaallah...once i'm nurse..forever akan jd nurse ..the better nurse ofkos la kan..~ and that the reason why kena amik bibik tuk jaga sofia n haris...tu kira the best solutions la dr nak hangkut diowg pepg buta ke nursery... ya allah lindungi la anak2 ku dr segala mala bencana...aminnn..~
5~ the best ever news yg nak share is..alhamdulillah suami tercinta da selesai viva da...da ada yg panggil Dr Shuhazlly walaupon belom offically lg..~( yg nih nnt aku buat entry lain...)anyway i'm so proud of u my darling...u deserved it!

hmm ..k nnt bila sesenang aku apdet la lg...ni mata da tingtong sakit leher pon xbaik lg nih(salah bantal)nak nite2 ngan owg tu jap...doakan aku kembali...~hehehe~

No comments: