Friday 19 March 2010

i'm in love....

Ha ha ha..nengok tajuk pekena la budak eija ni ekk~ ha ah..tah cam rasa da jatuh chenta lak ngan baking nih...ehem ehem~ aper tah lagik bila big boss kasik green light....chewwah...makin menjadik la....
projek demi projek yg aku buat menambahkan lagik kekonpidenan beliau...tanpa was2 dia menambah pelaburan lagik...
Arituh buat birthday cake utk kak zana..hasilnyer~




Hari ni aku buat lagik keknyer...kali ni 2 bijik skalik...my first customer kak sha..thanks kak sha percaya pada kita nih... memula nak amik order tu bedebar gila...bule ker aku sampai nak amik order nih..tapi en. suami kata why not kan??? kekecik dulu...mana tau balik nnt bule bukak kedai kek lak...ahaks..berangan xhengat!! heheheh..

tema nyer utk bebudak....
so yg ni aku buat tema spring...





yg ni lak sbb utk lelaki...buat la sporty sket...


harap harap kak sha suka...hmmm nak soh order lagi kat mesia plak r...

1 comment:

Unknown said...

wah sgt comel itu kek, nanti birthday Fatihah bleh saya order yek