Thursday 30 July 2009

pedap!

Hari nih aku rasa sangat la pedapnyer...mana tah ngan tepon yg buat hal tetiba..canggih kunun...baru jer pakai 3 bulan epal nih...dah tak leh on lak! ada yg kena campak masuk dalam perut cik pah aku ni kang..
Aku pedap gak ngan pilihan raya kali nih..bukan takat kali ni jer..yang lelepas pon sama...tah asal la sumer yang ada cerdik pandai...tapi kekadang kureng gak...pembaharuan la... keterbukaan la...memacam...tapi bagi aku keterlamaan ker..ketertutupan ker...kalu cara tu berkesan..xgaduh- gaduh..ok jer..sumer pon ada problem memasing gak kan~ kesiannyer ajk skang nih...pasal tu r owg xnak jadik ajk...nanti ponin pala nak carik owg ganti...pastuh xleh masuk site yg menghentam..he he best ker hentam owg?????

2 comments:

teratakmuslaily said...

hehehe best per hentam owg!.. nnti owg sakit ati.. pastu leh gaduh gaduh.. majuk majuk.. hahaa... (jgn mare...)

Izan Syahriah said...

epal rosak? aku nyer nak dkt sethn dah ni alhamdulillah ok. kengkawan mesia meleleh air liur jek tgk hp epal aku. kat mesia x ramai pakai hp epal, kat uk org dah tak pandang dah kot. hampir semua ada hp epal.
isu pilihanraya ni memang tak sudah-sudah. kelako baca email kat nmc. nampak diorg ni macam pandai, tapi bila tulis email baru tahu betapa sempitnya pemikiran mereka. ayoyoyo... baru suruh jadi ajk kampung dah kalut, toksah beranganlah nak jadi ketua jabatan, dekan etc etc.